Les primeres frescoretes...

10 de Setembre de 2007



L'altre dia, vaig vindre de tocar tard...Serien les 4 del matí. Vaig arribar a casa, vaig desmontar el flautí, vaig reballar la roba, em vaig posar el pijama i em vaig ficar al llit.


El cas es que ja vaig notar el llit fresquet, però no vaig voler tirar-me ninguna manta, perquè vaig persar que encara era massa pronte, i perquè les mantes estaven baix...i la gossera em podia (tot hi ha que dir-ho...).



Aleshores, a tota persona li arriba el moment en que, estant al llit, comença a notar una frescoreta als peus...i t'agradaria tenir algú a qui arrimar-los, però per molt que busques, estàs soles al llit. Es presenta doncs, l'opció de fregar-los entre ells. I fregues i fregues, però com que els dos estan a la mateixa temperatura...segueixen igual de gelats.

Després ve l'hora d'arraulir-se com una boleta de llana, i agafar-los amb les mans. I amb això pot ocórrer que es calfen els peus...o que es gelen també les mans. L'ordre dels factors no altera el producte.


Seguidament arriba l'hora d'estirar la camiseta del pijama, desitjant que es convertisca en camisó, i arribe als peus. Però això no ocorre, òbviament.

A la fí...encens el llum, i veus que el rellotge marca les 6 menos vint, i penses que ja has perdut prou temps de son. Aleshores, i sentint que el fred ha vençut l'orgull, baixes les escales, en busca de la punyetera manta.


Però el millor de tot, és la cara de satisfacció una vegada estàs al llit altra vegada, tapada fins les orelles, disposta a agafar el son d'un moment a altre, pensant que has superat les primeres frescoretes de la ja vinent tardor...

7 comentarios:

Pasqui dijo...

És el que tenen aquestes estacions, mai saps si amb la roba que portes passaràs fred o calor (inclús de vegades, les dos coses depenent de l´hora del dia).

La tardor per a mi és l´época d´agafar el refredat per a soltar-lo als 9 mesos (i tornar a renovar-lo começant de nou el cicle).

Agustí Pastor i Francés dijo...

Ací en Benidorm encara pot dormir ú despullat...que glòria...jajaja. Però preferix patir fred que alçar-me suant.

A Pasqui...crec que et supere. Vaig pillar un costipat la nit de cap d´any de fa dos anys i crec que encara no l´he soltat. No exagere.

oroD dijo...

Jo tinc un dia molt important a l'any... L'anomene PNCN (primera noche con nórdico), i és una de les més especials...

NaNDo dijo...

El pitjor de tot, es que a les 6 consegueixes estar ben tapadeta, pero quan ja estás en la postureta i adormin-te sona el despertador...

Jo prefereixc l'hivern per poder posar-me capes i capes de mantes :P

Agostí Tiralí dijo...

L´hivern, sens dubte la millor època per a dormir. Quin gustet, mentre fóra fa un fred terrible, es claves dins d´un llit amb 4 cubertes i veus el cel.

Ah, i lo de baix dels pantalons del pijama, dins dels calcetins, no siga cosa que entre alguna frescoreta pel camal...

Jorge dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Jorge dijo...

Yo prefiero llegar a casa, desnudarme y tirarme en la cama. Por eso esta época es la que más me gusta. Aqui en Sant Joan esta dejando de hacer calor pero no hace tanto frío como en la montaña.
Aunque refresque un poco de madrugada yo tengo muy claro que mi perreria siempre tiene las de ganar, nunca he conseguido doblegarla, y así es imposible levantarme de la cama.