Cicles

16 d'Octubre de 2007

Hi ha qui diu que en la vida tot són cicles, i que vivim contínuament dins d'un d'ells. També diuen que quan un es tanca, altre s'obri. I hi ha qui diu, fins i tot, que de vegades n'obrim un, sense que l'anterior s'haja tancat encara.

Si és cert que hi ha èpoques que marquen un abans i un després en la vida. Jo mateixa, de vegades sent que he tingut dos vides. Crec que, fins i tot, he arribat a trobar a faltar l'anterior...Però eixe sentiment d'enyorança se'n passa (i gràcies).

El cas es que jo no havia sigut mai partidaria de la "teoria dels cicles" (ben bé es podria dir així, no?), però supose que és perquè no havia sentit mai com un d'ells es tancava.

L'altre dia vaig sentir la porta, i vaig preguntar: "Es pot saber on vas?" Però no vaig obtenir resposta. Aleshores vaig començar a notar un buit a l'estomac, alguna cosa fallava. Algo o algú havia ixit de moment de la meua vida, i havia estat tan ocupada, que no vaig notar l'absència (ai, famosa absència!) fins que no vaig notar el buit.

Potser per primera vegada un cicle m'ha tancat la porta en els nassos. O potser és una d'eixes circumstàncies que marquen un abans i un després. En qualsevol cas, farem cas a la "teoria dels cicles" i, si un s'acaba de tancar...Esperem que un altre s'obriga.

No hay comentarios: