Coses que em cabregen

17 d'Octubre de 2007

Ja sabeu que en aquest blog no he parlat mai de política. I no m'agrada fer-ho, perquè crec que hi ha coses més interessants sobre les que m'agrada més parlar. La política em farta.

Però no puc evitar fer un comentari sobre el programa d'ahir, el de "Tengo una pregunta para usted". Sincerament, no el vaig seguir del tot, perquè m'agrada més una sèrie que fan a la competència. Però resulta que hui, no es parla d'altra cosa en els mitjans de comunicació de la falta de respecte o el cabreig de Carod Rovira al programa. Resulta que dos de les persones que preguntaven li van dir Jose Luís, en lloc de Josep Lluís. I ell, va defendre que es respectara el seu nom en català, que es com li diuen.

El em cabreja de veritat és que exploten aquest troç, i no traguen, per exemple (i acò si que ho vaig vore) el trosset en que el senyor Duran i Lleida li diu a una xica musulmana que la seua cultura està retrasada (en eixes paraules) front a la nostra, és a dir, indirèctament, li deixa claret, que som superiors a ells.

Clar, resulta més morbós lo del nom del Carod Rovira, que no pas açò. I crec que la "España grande i libre", té moltíssimes coses per les que debatir, i moltíssima ignorància que erradicar. Podrien començar per ahí, i no per incrementar el morbo, buscant sempre la major audiència.

Des d'ací, un suspens a totes les canals de televisió. Molt mal.

1 comentario:

Jorge dijo...

La tele es una mierda. Rodas las cadenas buscan audiencia sea como sea. En algunos casaos la sexta se salva riendose y criticando los demás canales, aunque es evidente que esta jugando al mismo juego que todas las demás.