Si poqués ser un animal...quin series?

22 d'Octubre de 2007

Un dia em van fer una pregunta d'eixes estupides, però que tot el món fa almenys una vegada en la vida: Si pogués ser un animal, quin series? I sense cap dubte, vaig contestar: una marieta.

No sé encara ben bé per què, aquella contestació va suscitar una espècie de riseta incòmoda. Com qui vol riure's, però sense voler ofendre...

I quin problema hi ha en ser una marieta? Per què tot el món vol ser un cavall, un dofí, un ós, o un au migratoria? Doncs jo voldria ser una marieta. I en cas de no poder ser-ho, seria una abella o una vaca (a l'Índia, on no les maten eh?). I què passa?

El que passa és que la gent sempre busca un animal que signifique fortalesa, noblesa o agilitat. Pos mira, a mi tot això me la porta fluixa, perquè sent una marieta també podria volar (no massa llarg, d'acord, però també tindria eixa facultat), i en cas de perill puc amagar-me...I a més, sempre m'han agradat els llunars que porta a l'esquena...

Si fora una abella també podria volar, i defendre'm! Val, si pique, acabe morint...Però mira, així he de pensar bé a qui fer mal, i a qui no. I no fer mal perque si, ahí a diestro i siniestro...

I les vaques són animals bons. Fan pudor, si, però també donen llet! I mira, així sempre hi ha algú disposat a tocar-te les mamelles!! I a més, son animals que rumien, de manera que no passen fam, perquè guarden el menjar a la boca, per a altres ocasions!

Ara, qui vol seguir sent un cavall o un dofí eh?

Pues ahí queda eso!

3 comentarios:

NaNDo dijo...

A mí m'agradaria ser un ronoceront. Val que parlem d'un animal gran y fort, però no es per això. Sempre m'han agradat, tal vegada perque siguen un tant exòtics i la gent no sol recordar-se'n d'ells. També m'agradaría ser un nyu, per les mateixes raons.

Sole dijo...

Un nyu?! com mola! veus nando, es que tu i jo som persones rares, o millor diferents, que m'agrada més.
Segur que no has trobat ningú que també volgués ser un nyu.
Jo tampoc he trobat ningu al que li agradaría ser una marieta.

Somos unos incomprendidos...:(

Anónimo dijo...

soleee! jo també vull ser un NYU o un porc volador