Projectes d'estiu...

2 de juliol de 2008

Bé, els exàmens no han acabat, i encara que em queda el pitjor, també puc dir que hem trencat aigües, i ara queda l'últim estibó del part. (Tal qual. No trobe altra metàfora millor per descriure-ho). Ara, ja en la recta final (Només dos setmanes més i "se acabó lo que se daba"!), no pare de preguntar-me: I en acabar què faré?

Evidentment, festa. Això és indubtable, siga quin siga el resultat la festa esta ahí. Però em referix a eixos matins, eixes vesprades, eixos ratos morts...Eixes 8 hores al dia dedicades a l'estudi. A què els dedicaré ara? A mi el temps lliure m'agobia. No és que no m'agrade gossejar...Clar que m'agrada! Però molt temps lliure em fa desfici...

Potser aprofitar per llegir tots eixos llibres que volia llegir i sempre deixes per a quan tingues temps lliure...O també per aprendre a cuinar! I a fer sabó! I anar a la piscina...Bé, encara que, si al temps que dedique a tot açò li reste el que ma mare em requisarà per ajudar-li en les feines de la casa, tampoc em quedarà massa temps per a mi!

Ufff...No veig l'hora de que arribe eixe moment...I quan arribe, al final sé que passará volant (com tots els estius), i quan passe, sé que em quedará la sensació de no haver fet res en tot l'estiu...

En fins...És la història de sempre...

3 comentarios:

NaNDo dijo...

Quan estem ocupats desitgem tindre temps lliure, i quan tenim temps lliures desitgem tindre alguna cosa per a fer. El millor de tot es que no faces plans per al temps lliure que et vindrà, perque quant més planetjes el temps lliure menys coses fas i desp´res et queda la sensació de no haver fet tot el que volies. Es millor quan ve improvisat, que no sol eixir malament.

bunburry dijo...

Calla, calla, que jo m'he quedat sense pla per a vacances i em moria de ganes per anar-me'n lluny. Així que a falta de menys de dues setmanes no sé què faré... em veig anant-me'n tot sol a algun lloc, seria el més trist del món, però no em quedo a casa, que això sí que seria una cosa dolenta.

A gaudir l'estiu... :(

yorch dijo...

Uno se acostumbra con demasiada facilidad a la rutina y a las obligaciones. Cuando dejas de hacerlas es inevitable sentir que te falta algo, algo que llene todo ese espacio. Aunque yo creo que el mejor remedio contra esa sensacion es dormir. Ya verás como despues no tienes la sensación de haber perdido el tiempo.