Dibuixos animats...

30 d'octubre de 2008

Hui parlava amb un amic dels dibuixos de la infància...Quins ratos més bons. Ara ja no hi ha els dibuixos d'abans, ni tan sols l'horari d'abans. Quan jo ixia de l'escola el primer que feia en arribar a casa la iaia era sentar-me en terra a veure els dibuixos mentre berenava pa en oli i cola-cao (mmm...berenar de la infància). Ara els pares han de contractar canal plus per poder veure canals de dibuixos, perquè quan els seus fills ixen de l'escola només hi ha programes de cotilleos a la televisió.

Total, que parlant parlant, i fisgonejant per internet, he trobat açò! Quins records!

(No he trobat cap recopilatòri en català, perquè jo veia bola de drac, els barrufets, arale, l'inspector gadget, musculman, força G, el capità planeta...tot en català. Si ho escolte ara en castellà em sona molt extrany...Però bé, és un bon recopilatori dels dibuixos i series dels 80 i 90!)

A banda del recopilatori he trobat açò en català! Què records!

Arale
Els barrufets
Musculman
L'inspector gadget
L'abella Maia
Les tortugues ninja


3 comentarios:

Marieta dijo...

Però com ara estan les noves tecnologies, quan arriben els nostres xiquets podrem baixar-los d'internet els dibuixos que mos apetixca que veien.
Tampoc està tan mal que les coses evolucionen, no? ;-p
Besets!

SOLE dijo...

si, però no estan totes...i les que estan no estan senceres!

de tota manera, no se si us passa, però si em pose a veure ara els dibuixos que veia quan era xicoteta dic: ostres, que mal estavem per veure açò! jaja!

otaku-dana dijo...

hola algu s'enrecorda d'una serie que vaig veure de petita. alla pels 90. no se quin any era.
la serie anava de una cangura anomenada molly y d'un pingüi anomenat max. a la metitat de la serie, em sembla, es trovaben a una illa. alla vivien uns esers estranys pero simpatics i es van quedar a viure alla.
tambe m'enrrecordo que hi va haver un terratremol i que al costat d'aquella illa va apareixe un illot hon van trovar una nau especial en forma de platan. em sembla que li deien banana movil, vanamovil o algo aixi. algu s'enrrecorda del nom de la serie? fa temps que busco el video de la canço del començament de la serie y ya no se hon buscar.
gracies.