Concert de La Guàrdia..

26 de febrer de 2009


Ahir va ser el concert de La Guardia, en la Universitat d'Alacant (de gratis, si). I clar, aprofitant el pont del carnaval d'Aiora... era un pecat perdre-se'l!
De primeres, jo no havia estat mai en un concert sentada, bueno si, en concerts de la banda, però mai en un concert d'aquestes característiques. Era extrany no poder saltar i cridar, com en altres concerts als que he anat...

Pero bè, no em puc queixar, perquè el disfrute va ser total. Pensava que es notarien estos anys passats, tenint en compte que porten ja 25 anys junts, i la veu ho nota.. (com Sabina...). Però quan va començar a cantar la primera cançó vaig descobrir que té la sort de tenir la mateixa veu de fa 25 anys. No perquè jo per aquella època els escoltés (prou tenia en nàixer...), però perquè si que he escoltat els primers treballs...

El "subidón subidón" em vingué en "mil calles llevan hacia ti", en la que el cul em botava en la butaca. Però també en "el mundo tras el cristal", en "vámonos"...I finalment en "cuandro brille el sol", en la que no vaig ser l'única que no va aguantar i vam acabar tots de peu ballant i saltant...

En definitiva...Un concert que feia temps que buscava, i en el que vaig disfrutar com una xiqueta...

"..Vámonos..vámonos...donde jamás nadie llegó.."



No hay comentarios: