Tot es res...

19 de juny de 2009


Tan farta estic, que no tinc ni forces per pensar en escriure res més que açò que estic escrivint. Descuide les relacions, descuide el físic, descuide l'alimentació, descuide el blog, i en definitiva descuide tot allò que m'envolta pels estudis i els exàmens que es retrasen i que no arriben mai. I desprès què? Sempre dic allò de: desprès viuré, després ho passaré bé, aprofitaré l'estiu. A mi mateixa em dic en aquest moment: I UNA MERDA. Passaràs mig estiu examinan-te, i l'altre mig estaràs tan sumament farta de trens i viatges amunt i avall que te'l passaràs al sofà, pensant que fer i mirant passar les hores.

Per si després ho dubte, la JO de hui escriu a la JO del futur: no t'enganyes, tot allò que planeges fer després de tot, quedarà en res.

5 comentarios:

yorch dijo...

A veces estar tirado en un sofa es de las mejores opciones sobre todo cuando hace tiempo que no puedes estar tirado en un sofa. Para mi es la mejor tras una época de estres. Nada de SPAs o masajes relajantes, yo solo quiero mi huequeito en mi sofa...

Esther Quilis dijo...

Per a mi a vegades una de les millors opcions es perdre les hores al sofà.....
Tranki, que un plan el tens segur: Petet com el de l´any passat en vaca??jejejejeje Besets bonica!!

Anónimo dijo...

Ànim Sole!
La vida de l'opositor és duríssima però després compensa. I una vegada hages acabat, independentment del resultat, qualsevol coseta que faces serà un paradís, encara que siga estar tirada al sofà. I si no tens ningun pla no dubtes en cridar-me i quedem per al que siga ok?
Besets!

Helena

german dijo...

de vesprada, encara sobre les 7 o 7.30, la llum comença a baixar i ja no fa tanta calor. Trau el cap per la finestra i busca un detall del carrer qualsevol [en trobaràs mil que no havies vist abans]... respira. I si després no t'han passat les ganes de no estudiar, ves i fes una volta!!!

Agostí Tiralí dijo...

En que faces 1/4 dels plans que tens dona´t per contenta xe! Espere estar en algun d´eixos plans! Feia temps que no t´escrivia...Les bones costums es perden...