Sobre opinions varies...

30 d'agost de 2009

Sempre m'ha fet gràcia aquella gent que opina sense saber (bé, sempre, abans em feia ràbia, ara em provoca un somriure).

No li pegaré voltes a l'assumpte i posaré l'exemple que tinc al cap: imaginem que decideixes preparar oposicions a mestre. Imaginem també que tens doble sort i no només treus plaça, sino que també et donen el teu poble. Després imaginem que es corre la veu, i la gent que et coneix et dona l'enhorabona quan et veu, cosa que, sincerament t'alegra, més que res perquè això demostra que hi ha més gent al poble que et coneix del que tu et pensaves.

Però per altra banda, i aquests comentaris no et venen a tu dirèctament, sinó per altres persones, van arribant a les teues orelles que aquell pensa que no t'agradarà, perquè al poble la gent parla molt. Altre resulta que mentre et felicitava li comentava a l'altra d'allà que segurament t'acomodaries, i bla bla bla...

Com que fa tant de temps que estic fora del poble, estes xafarderies sobre el meu futur sincerament, i com he dit, només em provoquen un somriure tal volta acompanyat d'un sentiment de llàstima vers eixes persones que no se si és que les seues vides seran poc interessants, que s'han de passar a comentar les de la resta.

Evidentment, no explicaré ací els meus plans de futur, per intentar justificar per què no m'acomodaré i per què estar al poble no em desagradarà, sobre tot perquè aquestes explicacions només li les dec a una persona, i sóc jo mateixa.

De moment, i sabent que estant en un poble és inevitable que es parle (això ho tinc molt clar), nomes donaré les gràcies a tots els qui s'alegren de veritat de la meua sort. A la resta, ja els he dedicat aquest post, que és més del que segurament esperaven.

4 comentarios:

Agostí Tiralí dijo...

PLAS PLAS PLAS PLAS! Així m´agrada. De nou enhorabona Sole. T´he fet el seguiment amistós tot l´any, i sé que t´ho mereixes.

Demà te la torne a donar, mentre ens fem una cerveseta...o gelaet. XD

Un beset

german dijo...

primer que res, enhorabona!! i hi estic totalment d'acord amb el que dius!! La hipocresia, que és el que en definitiva hi ha darrere dels comentaris [de tots els que parles] és un mal massa arrelat a la societat... i tant de bo s'acabe tanta xafarderia, tírria i estupidesa! -i tampoc cal, com bé fas, concedir-los a eixes persones més temps del que els has concedit ja! ànim!

Pasqui dijo...

Enhorabona xicona!!

Si a tú et fa feliç, que no et preocupe el que puguen pensar els demés i que res et frene.

Vicent Quiles dijo...

Enhorabona Sole, per l'oposició i pel post.
Com bé dius, hi ha gent que té una vida molt avorrida. L'enveja és molt roina, i en este poble n'hi ha per a repartir.
Cuida't.