Orelles...

18 d'octubre de 2009


Les orelles. Beneïdes orelles, que permeten sentir els sorolls (mé bé l'oïda). Que permeten relacionar-te, que permeten percebre el llenguatge, i com a conseqüència desenvolupar-lo. Què important tenir orelles! Grans, xicotetes, punxegudes...

I quina és la seua funció principal? Escoltar. És tan important ,que em fascina. És tan important ,que em fascina com pots tenir orelles i no escoltar. És tan important ,que em fascina com he de cridar-te per que m'escoltes. És tan important escoltar, que em fascina la teua capacitat per ser sord quan et convé. Quina ventaja ser sord quan no t'interessa escoltar! I quina desventaja que els sords vulguen escoltar i no puguen. El món està mal repartit.

No deurien tenir oïda les persones que no volen escoltar. És desaprofitar un sentit.

No hay comentarios: