El ritmo de garaje...

28 de desembre de 2009



M'agraden les cançons que marquen època. No en la història (que de vegades també), sinó èpoques en la vida d'algú. I una de les cançons que han marcat moltes de les èpoques i festes últimes ha sigut la de "el ritmo del garaje" de loquillo. Jo no vaig viure els 80 plenament, perquè vaig nàixer al 84, però tinc una inèrcia fortament estranya cap a la música d'aquells anys.

Aquesta cançó és una de les cançons en les que comences a cantar la primera frase a una punta del bar, i des de l'altra algú contesta la següent.

Proveu-ho...

"...Tu padre no lo dice...pero me mira mal..."

4 comentarios:

bunburry dijo...

El Loquillo és un dels meus artistes preferits. No sé quantes vegades l'he vist en directe i no m'ha decebut.

Llarga vida al Loco!

Agostí Tiralí dijo...

Per a quan una festa dels 80? Organitza que jo et pete el local!!jajaja

Javi dijo...

Sí, ésta es de las buenas... aunque a los '80 y a la movida se le ha hiperinflado con mucha tontá no se puede negar que salieron cosas interesantes.

Anónimo dijo...

Ya era hora de que nos dedicaras alguna letra, porque aunque son días raros de fiesta pero sin fiesta,me gusta mucho leer tus bogeries,tienes razon en cuanto a loquillo marcó los 80, te lo dice una que nació en los 70 y disfrutó con este artistazo y alguno que otro más pero en cuanto a letra de canciones él es el que más te hace pensar en cosas de la vida real.