Ulleres...

8 de gener de 2010


M'han posat ulleres. Només per llegir i treballar a l'ordinador, però les porte. Sempre he volgut portar ulleres, em sembla una forma molt bona de camuflar-se. M'agraden les persones que porten ulleres, sempre em pregunte qui s'amagarà darrere d'aquells vidres amb muntura de pasta. Potser un heroi, una espia, un detectiu privat... Portar ulleres et tona l'oportunitat d'explotar al màxim la teua doble personalitat. A mi sempre m'ha fet ràbia, perquè la gent que porta ulleres pareix que et deixe clar, i a la cara, que alguna cosa amaga, però no et dirà quina, a no ser que te'n passes al club dels hipermétropes.

Ara ho podré descobrir. Ara podré veure la vida de dues formes: amb i sense vidres.

Ja us contaré quina és la diferència.

4 comentarios:

kuxa dijo...

Ou Sole.. ya eres una profesora de primera. Ten cuidado! A ver si un día te va a crecer una falda larga plisada y no te la vas a poder quitar de encima! jejejej
Bueno, las tienes que usar poquito, hay quien las usa como complemento de moda y las lleva sin cristal... yo no lo entiendo. Con lo q me ha costado a mí deshacerme de ellas, y las pocas ganas q tengo de volver a verlas. Pero como casi siempre.. queremos lo que no tenemos.
pd: No sabía nada del coxe, me alegro muxo! a ver cndo ns das una vuelta.. pero habrá q hacer turnos, no?? O t has comprado un trole-bus?? Yo te veo con un trole-bus.

bunburry dijo...

Només et puc dir... benvinguda al club!

Esther Quilis dijo...

Jejejeje!!! Benvinguda al club!!! A mi m´encanta portar ulleres i si per glòria divina em curara de la miopía i l´astigmatisme continuaria amb elles, en vidres normals, clar!! Som un gran complement, i si ho penses una gran forma d´autoexpresió; segons el model que portes et poden analitzar psicológicament, jo per el que se de les meves soc una persona bohemia amant de les coses retro y observadora(supose que per el tamany dels cristals...)JEjeje!!! així que a disfrutar de les noves "lupes", que per cert, com son???Jajaja!!!

Sole dijo...

Són negres de pasta! en plan "super intelectual"...! jajaja!!