Tercer aniversari...

7 de juny de 2010

Ahir va fer tres anys que vaig començar a esciure aquest blog. En aquell primer post del 6 de juny de 2007 parlava dels canvis. Acabava la carrera, tornava a Castalla per tres dies i fugia a Tabarca, supose que per donar temps als pensaments a acceptar el canvi d'etapa. El dia 16 de juny (i amb retràs) felicitava el primer aniversari del meu bloc tornant a parlar de més canvis, en aquest cas, el primer any de monja de clausura per oposicions. El segon aniversari, en 2009, vaig oblidar la felicitació, no perquè no hi van haver canvis, sinó perquè van vindre uns mesos després.

I aquest tercer any, quina novetat, torne a fer referència als canvis. Que pareix que no s'acaben. Arribe a pensar que són els canvis els que porten inspirant-me aquests tres anys, o que sempre es donen per aquestes dates. Serà el canvi de la primavera a l'estiu, que m'altera.

Canvis que, enguany es donen en una intensitat més forta, a la que no estic massa acostumada. Processos interns, que acaben sent externs, i que passen per acceptar moltes coses, filtrar-ne d'altres, i deixar anar pensaments (i potser persones, estratègicament posicionades).

En qualsevol cas, canvis que, com sempre, no són benvinguts, però que caben sent acceptats, quin remei ens queda.

Hui el canvi comença amb un timbre, darrere del qual s'ha obert una porta. I allà, algú objectiu, alié, extrany, i per tant, perfecte.

Feliç tercer aniversari.



"...me falta una verdad...me sobran cien excusas..."

2 comentarios:

Esther Quilis dijo...

Feliç tercer aniversari!!!!! Ens veiem aquest finde??? Jejeje besets perla!

Sole dijo...

siiiii! xavi castillo en els pirates! aniré amb el meu germà i amb clara i quico. vaig parlar en flow que després feiem algo..mas que siga una cerve per ahí! (o un ron!)

besets perla!