Gest...

14 de desembre de 2010

Bé em coneixes. Trenquem la rutina, ballem, m'has dit. No fa falta que siga dissabte, ni tenir res per celebrar. Per això, has engegat Como un burro amarrado en la puerta del baile, de El último de la fila, m'has agafat la mà, i m'has fet botar del sofà, per moure el cos al ritme de la música com si ningú no ens observés, com si a ningú no li importés que hui fórem xiquets.

Perquè hi ha dies que paga la pena deixar-ho tot i disfrutar de qui ens treu una rialla amb un gest ben simple, com és agafar-te de la mà per ajudar-te a fer una volta sobre tu mateixa mentre balles com si no hi hagués res més per fer.




"...Y si sólo tengo amor, que es lo que valgo yo... Si tengo ganas de bailar, para qué voy a esperar...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

si tengo ganas de bailar... ¿para qué voy a esperar?... ahora necesito amor es mi única ambición,

;-)

Anónimo dijo...

como yo no sé bailar, a galeras a remar... Baila conmigo, amor, que soy muy cariñoso, guapa, que aunque muy chico y muy feo, piloto de aeroplano soy.

;-)

Sole dijo...

Mi primo que tiene un bar dese siempre me ha dichoo..y me consta que todo lo dice de muy buena fe: tanto tienes tanto vales, no se puede remediar..Si eres de los que no tienes, a galeras a remaaar..

Anónimo dijo...

Llévame al cine, amor, y a comer un "arrosito a castelló"... si total son cuatro días, "pa" qué vas a exprimirte el limón... "escolta", pique, dame aire con tu abanico,
"que soc de barcelona i em moro de calo"