Nou projecte...

21 de desembre de 2010

Fa temps que em ronda pel cap un nou projecte, bonic, ambiciós. Projecte que de moment no puc desvetllar, perquè com tots els projectes poden sortir bé, o malament. Hui he decidit punxar la metxa que posa l'inici al que podria ser un dels majors somnis que he tingut mai.

Com que no puc dir res més, he escrit este post que, en el cas de que els plans vagin bé, faré menció a ell, i en el cas de que no, també.

De moment, a seguir escrivint. Sobre mi mateixa, m'ha dit una amiga, que sé que us agradava més que quan escric sobre les coses nefastes sobre les que he escrit des de no fa molt temps.

Però curiosament, aques projecte em torna la personalitat que havia perdut, em fa sentir més jo que mai. Egocentrisme, pot ser.

De vegades és necessari.

2 comentarios:

Audrey dijo...

Endavant amb el projecte!, ens donen energia els projectes, les il.lusions..., són fites d'un futur..., què com llegia fa uns dies, escalfa el present. Ja ens faràs saber...:-)

kukat dijo...

Fuego a la Cabaña!!!

;)

Endavant. SI no comencem a fer projectes, se'ns passa la vida en 2 dies i no hem fet res!! ...