Viatges...

25 de gener de 2011


M'encanta planificar viatges. Aquest març es preveu intens. És una sort tenir amics i amigues aventurers i aventureres que se'n van d'Erasmus o troben feina en altres regions.

Quan es preveu un viatge, llarg o curt, m'agrada apuntar-ho al calendari. Així, si hui consulte els exàmens, les avaluacions trimestrals, o qualsevol altra cosa que puga provocar en mi un sentiment d'angoixa o similar, puc veure escrit en gran el meu destí, i respirar.

L'últim viatge que vaig fer va ser en cotxe, i ací mateix vaig deixar escrit que el pròxim seria en tren. Dit i fet. I com no voldria jo que acabés l'any sense pujar a tots els mitjans de transport existents, també agafaré un avió, dos setmanes després d'agafar un tren. Potser a la pròxima agafaré un vaixell o un globus.

Així, tu, jo i Bob Dylan de fons, planifiquem un viatge a los madriles. Agafarem un tren, com abans féiem. Escoltarem música, i com bé em coneixes, em deixaràs disfrutar del paissatge i la soledat que em transmet el tren. Perquè saps que dels viatges en tren surt la meua millor inspiració.

Hores després, en la taula del bar de sempre i amb una cervessa ben fresqueta, buscarem vols, mentre recordarem l'últim viatge o l'última festa junts. I aquesta planificació acabará en un avió en direcció a Londres, on trobarem l'últim de los cuatro fantásticos.

El millor dels viatges, a banda dels viatges en sí, són els preparatius acompanyats de cervesses i discussions per quin tren o quin vol resulta més econòmic.

1 comentario:

Anónimo dijo...

redeu, quina envetga en fas, :-)
disfruta de la vida, que es molt curta