Cisne negro...

27 de febrer de 2011


Anit vaig anar al cinema. Volia veure "El discurso del rey", òbviament. Però quan vam arribar no estava, i la millor opció darrere d'aquesta, era "Cisne negro". Havia escoltat parlar bé d'aquesta pel.lícula, però no sabia massa bé de que anava.

Hui, vint-i-quatre hores després, encara em trobe pegant-li voltes a algunes de les escenes que més em van impactar, o les frases que s'han quedat gravades al meu cervell.

Desconeixia que es tractava d'una pel.lícula de trama psicològica, on es juga amb l'obsessió i les dues parts que tots tenim: una bona, una dolenta. Un cigne blanc, altre negre. Dues parts internes en una lluita constant. Una lluita que depen solament de tu mateixa.

Vaig estar tota la pel.lícula amb la boca oberta, davant aquella pantalla en la que no podia creure'm que Natalie Portman fos la mateixa persona interpretant el cigne blanc i el negre. Cada expressió, cada gest. Flipant.

Em fascinen els actors o actrius que poden expressar amb només una mirada tanta obsessió, patiment i fragilitat, i dos segons després, odi, sensualitat i venjança. Ricardo Darín és un actor que ja em té boja, Natalie Portman ara també.

Al final va ser una sort que no estigués "El discurso del rey". Ara, aquesta setmana la buscaré en altre cinema. Aquesta l'he de veure, encara que siga per iniciativa professional..!

En definitiva, "Cisne negro", no vos la perdeu.

Ací podeu veure el trailer.


http://www.youtube.com/watch?v=uPnB_Bjh5fo



"...la única persona que se interpone en tu camino eres tú misma..."

2 comentarios:

Audrey dijo...

No et deixa indiferent, oi?. Bona síntesi!. Óscar per ella, ben merescut.

Sole dijo...

si! se'l mereixia! fa un "papelón"...!!