Orgasme...

7 de febrerd e 2011

Hui Sabina i Benjarmín Prado recitaven poesia a Alacant. Jo no he sigut mai d'agobiar ningú perquè em signés res. Però anit vaig somiar que Sabina em firmava un autògraf i este matí quan m'he alçat he sabut que era el dia. Ho promet, és cert. Pareix de pel.lícula. però totalment cert.

Així que, he buscat entre els vinilos el més adequat per a la seua signatura i he agafat "Esta boca és mía". He tret el vinilo i he ficat la caràtula a una bossa de paper, amb molta cura de no trencar-la ni espatllar-la.

Després d'un dia d'allò més normal, xiquets amunt i avall i "erres" que pareix que volen ixir i no ixen, he agafat el cotxe i hem fet cua durant tres hores per poder seure a la tercera fila (les dues primeres estaven reservades).

Gaudir del recital no era suficient, perquè la meua missió no acabava allà. Així que, quan ha acabat la funció i les molt amables hostesses ens han fet fora, ens hem esperat uns quants allà a la porta. Sabíem que havia de sortir per allà, perquè els famosos ja se sap, molt progres però tenen BMW's. I el de Sabina estava allà a la porta, encara que les molt sinceres hostesses ens diguessen que ja havia sortit per altra porta.

Finalment, després de tres hores d'esperar, una hora de recital i mitja hora més a la porta, he tingut a Sabina a escassos cinquanta centímetres i ha plasmat la seua signatura a la caràtula del meu vinilo.

Demà la porte a emmarcar.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Quina constancia, jo no tinc tanta paciencia, encara que t'aguera acompanyat encantada, segur que a estat molt be, era en el Aula de la CAM, no?, b7s, gaudix la vida.

Sole dijo...

Si, va ser a l'aula de la CAM. va estar molt bé, encara que no va cantar, era un recital de poesia. alguns poemes eren cançons de l'últim cd.

Besets!

Sole dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.