And de uiner ar...

12 de març de 2011
S'ha creat una nova cadena. Ara a través dels blogs. No acostume a seguir cap cadena que m'arriba per mail o facebook, però aquesta m'ha agradat.

Hui he rebut un premi com a bloggera, per part de l'autora de "moments que compartim", un blog que vaig descobrir, no sé si abans o després de que ella em trobés a mi. Ara el que he de fer és continuar la cadena, i donar aquest premi al blog o blogs que jo considere que se'ls mereixen.

M'agrada aquesta cadena perquè hi ha molta gent que escriu sobre moltes coses i els lectors de blogs els desconeixen i no poden gaudir la seua creativitat. És una bona forma de donar-nos a conèixer uns a altres.

El procediment és ben senzill, si eres un dels guanyadors:

1- Copia la imatge i modifica-la al teu gust: jo no he sabut, em conforme amb aquesta. Per tant, primer pas fet!
2- Explica 7 característiques personals sobre tu mateix: allà va.

- Em faries feliç si em regalares una olla plena de macarrons amb carn (que no siga ternera) i tomata
- La meues pel.lícules favorites són Amelie i Mi chica
- La meues cançons favorites són: y sin embargo, i princesa, de Sabina (quina novetat, no?)
- Sóc molt organitzada
- Sóc tossuda (molt)
- Em creixo davant les dificultats, perquè tinc molta força de voluntat
- Estic absolutament enamorada de la meua feina, m'ho passe pipa!

3- Dona aquest premi als blogs que tu consideres: and de uiner ar...

- Custom Handbags:
per la persona que hi ha darrere i la seua capacitat de superació, malgrat les dificultats
- Trompanete:
perquè la creativitat de la persona que hi ha darrere és gran, tot i que ella pense que no i per això no vulga fer públic el seu blog. (No me mates!)
- El racó d'Agostinet:
perquè, encara que últimament no escriga sovint, ja que el facebook ens lleva més temps del que ens pensem....escriu molt requetebé!

Seguir la cadena ja és cosa vostra, si voleu!

Salut!

4 comentarios:

Vicent Quiles dijo...

Enhorabona pel premi.

Pd: M'agraden les característiques personals que descrius, serà perque en algunes coincidim.

Humberto Dib dijo...

Hola, mi querida amiga, mucho tiempo hacía que no pasaba por aquí, mis felicitaciones por el premio que te han dado y que, sin dudas, mereces.
Un beso enorme.
Humberto.

TROMPANETES dijo...

Oooo, un premio yo???!!!
Bueno, ya puedes hacer publico mi blog, aunque en face no lo he puesto porque hay gente que no quiero que lea ciertos comentarios, jajaja.Como lo del negro ya es publico lo demás también. ;)
Mil gracias por tu premio. Tú si que te lo mereces. Espero ponerme las pilas pronto porque aun estoy en el sofá y contestarte como dios (¿?) manda...
muak

Sole dijo...

jajaj!! como lo del negro ya es público......jajajajajajajaj!!!