Viatge...

17 de maig de 2011

Jo no vaig tenir viatge de fí de curs quan vaig acabar sisé. Vam fer alguna trastà gran i ens vam quedar sense viatge a Barcelona i Port Aventura. Però vaig tenir més viatges, com les dues vegades que vam anar a la neu, la setmana que vam passar a l'albergue del Montcabrer, etc.

Engunay me'n vaig amb els de sisé a una pedania de Cuenca. Veurem la ciutat encantada, farem excursions noctures, anirem al parc de la Warner, etc.

Pense en els meus viatges com estudiant i recorde que el millor de totes les activitats eren les festes de pijama a les habitacions. Desafiar l'autoritat i estar sense dormir, passar per les finestres a les altres habitacions mentre les mestres estaven al corredor per si sortíem, etc. Estar fora sense pares era un desafiament per a nosaltres que consistia, bàsicament, en veure qui era el que menys dormia i més l'armava a les habitacions.

I com tots els mestres hem passat per ahí, em veig el viatge fent de guàrdia a les portes de les habitacions, sabent el que dins s'està tramant. He pensat que, mentre no es pose en perill la integritat física de cap alumne, em faré un poc la boja. Al cap i a la fí, les millors experiències que es conten després quan s'és adult són els embolics que es feien per la nit a les excursions de l'escola.

Això si, com a mestra, no em privaré de gaudir del fet d'haver de despertar-los a les huit del matí, sabent que s'hauran a adormit a les set.

Aquesta és una experiència que, ara que estic a l'altre costat, no deixaré passar!

No hay comentarios: