Diumenges d'estiu...

19 de juny de 2011

Surts de la dutxa de pressa i entres a l'habitació. Obris l'armari, on està el pantaló? Damunt del llit, al costat del bikini encara humit d'ahir i la camiseta del concert. Sona el timbre. Merda, ja faig tard. Et vistes amb el primer que trobes, i et col.loques les xancles amb les que no pots baixar massa ràpid l'escala. Els cabells mullats. Tant fa, ara de camí al raconet ja se secaran.

Ié Santi, una cervessa! Uns quicos i unes papes l'acompanyen. Què bé va estar el concert d'ahir eh? Ja veus. Doncs podriem anar al feslloch, que he escoltat que també està molt bé i toquen grups bons. Quan és? Ah, perfecte em ve bé.

Ié Jose! Una altra! I un trosset de pa amb xoriç d'acompanyament. El dissabte que ve tenim sopar eh? Ah, pos jo el diumenge també tinc una paella. Podríem fer-ne nosaltres una també, no? De carn o de peix? Mixta. Quin dia ens ve bé? Ei, i després empalmem amb una vespradeta de platja no o què?

Santi, una canya més! I ara un platet d'ensaladilla russa. Ei, sabeu que a finals d'agost fan uns concerts a Bilbao molt interessants? Què dius? Ostres, no seria mala idea. Qui seriem? Quants cotxes tenim? Mirem albergues?

Ei, no teniu fam? Ostres un poc si eh? Unes creïlles braves, polp a la gallega, fetge a la planxa, mig bocata de llom i una última cervessa per acomiadar el cap de setmana? Fet.

M'encanten els diumenges d'estiu. M'encanta anar de canyes. I m'encanten les canyes que venen acompanyades de plans estiuencs que no s'acaben.

Qui diu que l'estiu encara no ha començat?

2 comentarios:

Juno dijo...

Ai xica, quin bon rollet, perfavor!! ;P jijiji Le Santi, Le Jose...XD

Sole dijo...

supose que saps que el raconet es traspassa... ains...