El principi...

1 de juny de 2011

És difícil fer justícia en la distància. A no ser que tingues coneixements de vudú. Com no és el meu cas, tot i que de vegades em pose una capa i faig de les meues, sempre he sigut de les de "el temps posa a cadascú al seu lloc". Que no és més que una frase feta de resignació.

La justícia, el que u es mereix i no es mereix, el ying yang, el karma....Són termes que van més o menys tots junts. Jo no tinc coneixements sobre energies ocultes, ni el karma ni res que tingui alguna cosa a veure amb les ciències espirituals.

Fa escassament uns posts parlava de ràbia, de justícia que no arriba. I fixa't que només feia falta una aigua llimó d'un euro quaranta per descobrir que la justícia t'ha arribat fa temps. I jo ací amb la frase feta al cap.

Sé que no està tot fet, que encara queda molt per rebre, perquè no entenc d'energies ocultes, però sé que qui fa molt mal rep el que ha fet per triplicat.

I la soledat és només el principi del que et mereixes.

No hay comentarios: