Plans...

7 de juliol de 2011

M'encanten els calendaris, les agendes, els organitzadors de l'ordinador... Tinc una obsessió quasi un poc malalta per l'organització.

A l'hivern és un poc agobiant portar dos calendaris (un per a la feina, i altre per als estudis), ja que tot són entregues, informes, reunions, claustres, exàmens, pràctiques, etc.

A l'estiu la cosa és diferent, perquè el calendari serveix per anotar i quadrar les vacances de tots per poder aprofitar al màxim. Sopars, dinars, escapades a Utiel, Tabarca, bodes, concerts, Sant Jaume, la vaca, les festes, etc.

Dos mesos donen per a molt, direu. Doncs a mi me'n falten! L'any passat no vaig passar ni la meitat del temps que estic passant aquest al poble. I no pensava jo que donaria per a tant!

De moment, els caps de setmana de juliol coberts, i els d'agost...poc falta! Sort que a l'estiu no existeixen els horaris, ni els dies de la setmana.

Una ja no sap en quin dia es troba! Però sap que la cervesa al Raconet no falta!

No hay comentarios: