Groupie...

15 de setembre de 2011

Recorde l'últim concert de Sabina al que vaig anar. No només pel concert en sí, i per la companyia amb la que vaig gaudir, sinó també per l'emoció de la compra de les entrades, els moments pre-concert, etc. No sé si us passa amb algun grup o cantant. Jo amb Sabina em torne boja. Sóc una groupie total. Em transforme. Després veig a les xiquetes estes que ploren perquè han vist al Justin Bieber i em ric. No vulgueu veure'm per un foradet en un concert de Sabina.

La primera vegada que el vaig vore va ser a Torrevella, amb la gira de "Pájaros de Portugal". No vam calcular molt bé l'hora, pensant que arribaríem a hora de fer bona cua i estar a prop. I tot i que vam estar allí dues hores abans, no vam poder estar a primera fila. Uns 10 metres més enrere. Però bè.

La segona vegada va ser en la gira de Sabina i Serrat, a Elx. No vaig poder fer cua de tota la vesprada, perquè treballava a Tabarca, i anava limitada pels horaris dels vaixells. Però em vaig encarregar jo de tenir un bon lloc, a prop de l'escenari, a base de ficar el colze, però tampoc a primera fila.

La tercera vegada va ser l'estiu del 2010, amb la gira de "Vinagre i Rosas", a Alacant. Vam comprar les entrades pel mes d'abril, tot i que el concert va ser el 14 d'agost. Per si s'acaben! Deia jo... I em vaig plantejar anar a veure'l a Úbeda, perquè en un principi no estaven penjades a la web les localitats de per ací a prop on cantaria. En aquest, tampoc a primera fila, sempre hi ha algú que és mes groupie que jo i arriba abans.

I l'última vegada va ser a un recital de poesia a Alacant, en el que vaig estar a tercera fila, però vaig aconseguir tenir-lo després davant meu i que em firmés la funda del vinilo de "Esta boca es mía". Orgasme total. El tinc emmarcat i penjat a la paret.

Fa poc he vist que en octubre s'estrena el musical a Madrid. I que Sabina i Serrat preparen un nou disc i una nova gira. I que també faran una pel.lícula sobre la seua vida.

I ací estic, que no s'ha estrenat res encara, però ja mirant dates per anar a Madrid, en les que sortirà el nou cd, i investigant coses sobre qui farà la pel.lícula i com serà.

Molt normal no és açò...

3 comentarios:

Marga Marco dijo...

Hola!!! M'ha encantat el que has escrit. I et dic que normal tampoc sé si és, pero que sàpies que a mi (la meva cosina i ma tia) ens passa el mateix però amb Serrat.
Som les pesades de turno cada cop que ve per ací a prop i sempre estem davant del tot i l'esperem al final per a veure'l. Una volta vam tenir la sort de fer-nos una foto amb ell i anys més tard ens la va signar.
En fi, que t'entenc perfectament.
Per cert, jo també estic com a boja esperant tindre notícies sobre la nova gira dels "pájaros". Si m'entere d'alguna cosa, ja et diré...

Soledad Pérez Cerdà dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Sole dijo...

en la gira de "dos pájaros de un tiro" va vindre ma mare també. Ella boja per Serrat i jo boja per Sabina... Com si tinguerem 15 anys!! ahaha!

:)