Hoy me toca...?

22 de setembre de 2011

Si no em creue l'escola amunt i avall unes vint vegades al dia no me la creue cap. Fotocòpies, impresions, reunions, avaluacions, horaris... Els xiquets ja estan a les seues classes, però jo em dedique a les avaluacions, a fer grups, a quadrar el meu horari unes deu vegades cada dia, etc. Setembre és una bogeria.

Entre unes coses i altres està el pati, els mocs dels més menuts, que encara ploren (i el que els queda per plorar quan arribe el menjador a octubre) les mares que ja van preguntant per a quan les reuncions inicials...

I quan creus que esclataràs, mentre puges les escales amb cinquanta informes, pendent de la reunió amb la tutora de quart, pensant que has de canviar este grup d'última hora pel de la tercera i maleïnt l'univers perquè ja tens l'USB ple de virus d'anar per tots els ordinadors de l'escola... notes com algú t'estira de la camiseta. Et gires pensant que res que et diguen podràs ja emmagatzemar al cap per hui.

Però al girar-te descobreixes allà baix, darrere unes ulleres subjectades pel típic filet darrere les orelles, un xiquet que et pregunta:

- Hoy me toca contigo?

I sense poder evitar un somriure he pensat que de vegades és inevitable creure que els meus follets m'envien missatges per fer més acollidora la meua vida.

No hay comentarios: