Atropellament...

27 d'octubre de 2011

Hui és un d'eixos dies en que si no m'hagués alçat no hagués passat res. El món seguiria rodant. Més que dolent, ha sigut un dia ben estrany. D'aquests en que et passes el dia al.lucinant amb tot allò que passa al teu voltant. Això que dius: serà precís? Serà precís tanta història? Mira que costa poc, anar pel món i deixar anar.

Però no...

Així, m'he vist tornant amb el cotxe i, tot i que no m'he mirat a l'espill fins que he arribat a casa, m'he notat com s'unflava la meua vena del coll. Com anaven aflorant els meus instints assassins, més que justiciers.

I com que tots tenim algú a qui en certs moments, mataríem... Hui ha sigut un dia d'eixos en que, si haguesses creuat el pas de zebra mentre jo passava amb el cotxe..

...t'hagués atropellat.

2 comentarios:

david dijo...

frena Sole!! hahaha
;)
un bes

Sole dijo...

ahahah! res, jo dic molt i després res...