Senyals...

10 de gener de 2012

Encara no he pogut esbrinar el motiu pel qual els fantasmes venen o se'n van. De vegades els trobe a faltar, i els busque en la foscor. Altres venen i no em parlen. I aleshores pense en què he fet o no he fet perquè em vinguen a visitar. Algunes vegades venen i tenim conversacions que duren tota la nit. I altres vegades només parle jo i ells m'escolten. 

Fa anys que converse amb mi mateixa i amb l'ombra dels qui alguna vegada han passat per la meua vida. En algunes ocasions, els meus fantasmes em deixen post-its pels espills en els quals saben que em maquillaré o em pentinaré o em miraré de reüll abans de sortir de casa. 

Hui m'he alçat del llit, i encara amb les lleganyes als ulls he trobat a la tauleta del menjador un antifaç negre i una capa. He mirat a dreta i esquerra, esperant trobar l'ombra que ha vingut a visitar-me. Com que les visites són habituals, ja no m'estranye si trobe les coses canviades de lloc o si m'han deixat xocolata al costat del paquet de galetes.

Sense saber massa el motiu pel qual m'han deixat aquell "regal", he entès que hui no podia sortir de casa sense enfilar l'antifaç i la capa a la meua bossa. 

Així, des de hui, vaig pel carrer amb la meua disfressa justiciera. Tal volta no l'utilitze hui, ni demà. 

Esperaré la pròxima senyal...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Però la portes al bolso o ja posada?? que guay, això em recorda a superman... com m'agradava!!:))