Curiositat...

30 de maig de 2012

Sovint oblide el maig i juny dels anys d'oposicions. Com odiava el calendari... avançant més ràpid del que jo podia caminar i pensar. Desitjava que un forat negre se'ls engolís per sempre i els anys passaren a tenir 10 mesos. 

Hui, casualitats de la vida, i al mes de maig, he acabat entrant en aquell institut on em vaig examinar per dues vegades. El mateix institut que vaig jurar cremar el dia que tingués la plaça. La mateixa olor, la mateixa sensació de tancament, els mateixos corredors llargs (que a mi em semblaven els corredors de la mort), els mateixos banys antics amb les portes plenes de pintades per adolescents que s'avorrixen mentre defequen...

Tota una experiència digna de ser viscuda, tornar allà on el teu estómac va patir com una centrifugadora plena de claus i cargols. 

Potser és de bojos, però enguany, que he de tornar a fer llistat de centres perquè Conselleria no dóna destins definitius ja ni pagant-li, potser trie aquest  institut com a primera opció.

Seria segurament més estrany treballar on vaig aprovar les oposicions que quan vaig treballar a l'escola en la qual vaig estudiar, amb els i les mestres que van ser mestres meus. 

No sé quines sensacions produiria en mi.

Però xé, tinc curiositat.

No hay comentarios: