Lliçons...

18 de juny de 2013

Una vegada algú em va dir que hi ha qui naix per donar lliçons i hi ha que naix per rebre-les. Però, des de fa un temps fins ara pense que oblidem un sac intermig, entre els qui no donen lliçons, però tampoc estan diposats a rebre-les. 

I últimament, no sé si per la sensibilitat extrema que m'acompanya estos últims dies o perquè ha sigut així sempre, em dóna la sensació de que tot el món opina del que no ha d'opinar, i que em dóna lliçons absolutes, com a veritats establertes impossible de ser rebatudes. 

Doncs bé, vos diré una cosa: no existeixen les veritats absolutes, ni els camins plans, ni les decisions perfectes.

I al final, més important que acomiadar el meu intèrpret, i que enviar a fer la mà a determinades persones que jutgen els meus actes en funció del que ells fan i jo no faig, o en funció del que farien i no fan, està el fet de deixar d'esperar. 

Vols escoltar la meua veu? Truca'm

Vols vore'm? Vine

Vols tocar-me? Busca'm

Però no t'amagues en la teua closca, per donar-me lliçons des d'allà des de la foscor.


No hay comentarios: