Benvinguda

6 d'abril de 2014

Recolzar els peus damunt les teues cames quan m'estire al sofà. 

L'aroma del café que prepares i que  m'arriba mentre em dutxe (tot i que no sóc jo qui se'l beu).

Missatges amagats en les bajoquetes amb pernil que has cuinat per sopar. 

Que em mires per damunt de les ulleres, tot i que sé que a més de dos metres possiblement no em veges clar. 

Discutir per quina és la teua cadira per deixar la roba i quina és la meua, i un armari preciós morint-se de riure a dos passes de nosaltres.

Ballar mentre tendeixes la roba.

Que em desordenes les cremes del bany per posar la teua escuma d'afaitar. 

Dibuixos en l'espill entelat del bany. 

Remolar quan encens la llum a les cinc del matí per anar al bany. 

Però buscar-te quan tornes.


Crisi dels trenta?

Benvinguda.

No hay comentarios: