Cicles que s'acaben...

29 de maig de 2014

Hui em preguntaven si el llibre és el tancament d'un cicle. Pregunta que, per altra banda, m'han fet moltsíssim en totes les presentacions que he fet.  És evident, conteste sempre. 

I així em veig fent caixes. Tancant per fí, l'etapa que vaig començar aquell 6 de juny de 2007.  Preguntant-me si paga la pena seguir escrivint ací tal com ho faig. 

Sense saber la resposta, tanque l'última caixa amb els pocs i els últims records que em queden de València. Pensant si aquestes seran les últimes paraules que escriga. O si ara que la destinació definitiva ha arribat per fí, vindrà una crisi existencial que done per a una trilogia. 

En cualevol cas, miraré de lligar-me bé al terra. Per evitar escampar a volar amb el primer tren que passe per davall del meu balcó. 

"...por mis sueños va ligero de equipaje, sobre un cascarón de nuez, mi corazón de viaje...luciendo los tatuajes de un pasado bucanero, de un velero al abordaje..."



No hay comentarios: