Estic madurant...

9 d'octubre de 2014

Una de les majors diferències entre tenir 20 anys i tenir-ne 30 (o aquella que jo més estic notant) és la capacitat per dir quatre coses i no tenir sentiment de culpa.

I la veritat és que no entenc encara massa bé per què aquest canvi. Agrairia algú amb més experiència que m'ho aclarís. Perquè jo encara sóc novell en aquesta recent encetada dècada. 

La veritat és que sempre he tingut la llengua llarga. Vull dir, que em costa mantindre'm sencera i amb la boca callada (sobre tot si sé que tinc raó). Però el cas és que arriba un dia en què descobreixes que la teua boca va per un costat i tu vas per altre. I si ja costava parar-la, ara és totalment impossible. 

I quan ja s'ha callat, per fí, dius: he dit tot això? Sí, et contestes a tu mateixa.

I després de deu minuts, el teu cap pensa: i on és la culpa que solies tenir per dir això? Ni rastre, et tornes a contestar.

I així, com si res, em veig fent neteja. 

Imagine que tot és qüestió de temps, dic, d'enviar a molta gent a fer la mà amb la certesa de que allà, en la mà, és on millor poden estar.

Estic madurant, es veu...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Mire, Soledad:
Acabe de llegir el que vosté ha escrit, i resulta que tal volta siga massa curtet per entendre el que vol dir pero no arria a dir.

Per favor, vol aclarir-me de que está parlan. Diagau clar ni tinga por.

Gracies.

Sole dijo...

Hola, en primer lloc gràcies per llegir el meu bloc.

En segon lloc, no és que tinga por per parlar de que vull parlar, és que eixa és la forma que tinc d'escriure. Qui em coneix, massa bé sap que aquest bloc tendeix a la metàfora, a la mescla de fantasia i ficció i que no sempre s'entén el que escric, perquè no tot el que escric és real, i no tot és explicable.

En aquest cas, l'escrit parla del "no tenir pèls a la llengua", de com anem perdent la vergonya a parlar conforme anem creixent. I al final ens dóna igual el què diran, perquè és més important dir el què pensem, fins i tot si això suposa perdre a gent pel camí.

Gràcies pel seu comentari.

Salut!