Homes del món...

6 de juny de 2015

Homes del món:

Tenir penis no vos fa mereixedors de la raó. 

He tingut la sort de nàixer en un racó del món on no he hagut de lluitar per la meua integritat física, per no ser venuda, violada o matada. Però sí en un racó del món on he de lluitar per la meua integritat moral. 

Un racó del món on sembla només tinc dos opcions: demanar disculpes per tot allò que he aconseguit pel meu propi peu (i amb el sacrifici dels meus pares) o resignar-me a que la intel·ligència, la independència i la llibertat són tres aspectes que no es poden compartir amb els homes. Perquè els intimida. 

Demane disculpes des d'aquest moment a aquells homes, es troben on es troben, que no entren en aquesta descripció que acabe de donar. Perquè cal i vull pensar que no estan tots fets de la mateixa pasta.

Però vos diré una cosa: demanar disculpes o sentir-me culpable d'haver pogut estudiar a base de que els meus pares es privaren de sopars i viatges, una feina estable a base de dos anys d'oposicions i altres estudis que m'he costejat a base d'administrar els meus estalvis, és una cosa que no va en mí. 

Homes del món:

Tenir penis no vos fa mereixedors del món.


2 comentarios:

pons007 dijo...

Tenir penis ens permet pixar més de pressa i per tan tenim més temps per dominar el mon, es un fet inapelable

Sole dijo...

Jajajajaj! El tiempo es oro!!! XD