Qüestions...

29 d'agost de 2015

Primera qüestió (afirmació): el currículum, quin mal invent. Per a les relacions personals, dic. 

Jo he decidit que vaig a inventar-me una nova vida. Un nom diferent, una altra professió i un passat que res tinga a vore amb el meu. Eva, lesbiana i veterinària. Així i tot, segur que vindrà el gallito de turno a dir que sóc lesbiana perquè no he provat una bona tranca. D'eixos sempre n'hi ha.

Segona qüestió (esta sí): quin problema teniu els homes amb el currículum? 

Un dia, un tio em va "suggerir" que deixara d'estudiar (els meus segons estudis), perquè no li agradaven les dones intel·ligents. No em consideraré jo una "lumbreras", però, quina classe d'inseguretat teniu pel fet que una dona tinga estudis, feina i independència econòmica? En quina classe de caverna vos heu criat? Després teniu el twitter ple de reivindicacions feministes, a favor de l'avortament, el dret de les dones a decidir sobre el seu cos i per la igualtat salarial en l'empresa privada. Això sí, de portes cap a fora. En l'àmbit privat, la dona millor ben inculta i domesticada. No siga cosa que pense per ella mateixa i decidisca que no som suficients per a ella.

Tercera qüestió (afirmació, novament): dir que no. També és una opció per a les dones.

Durant anys i anys ens han fet creure que som la metitat d'algú. Doncs vos diré una cosa: no som la meitat de res. No estem esperant que ens rescaten, per moltes males experiències que hagem pogut tenir anteriorment. I ja poden venir amb cavall i escut, que dir que no, també és una opció. 

No per venir a salvar-nos significa que voldrem ser salvades.




2 comentarios:

pons007 dijo...

On trobes aquesta gent? En el segle XIX?

Sole dijo...

En el XIII