Decisions...

27 d'octubre de 2015

Som les decisions que prenem. Però també les que deixem de prendre. Perquè està l'opció de decidir, però també de deixar que les decisions ens prenguen a nosaltres, quan ja no queda altra alternativa.

De vegades, més important que la decisió en sí, és recordar els motius pels quals s'ha decidit, perquè es corre el risc de tornar enrere. Per aquestes situacions és convenient fer un llistat dels motius que t'han portat a escollir un camí determinat. I deixar-lo a la vista. A l'espill del bany, per exemple.

Em va dir l'àvia una vegada que estimara amb el cor i no amb el cap. Que patiria més, però pagaria la pena. I jo, que sóc molt obedient, em deixe estarrufar la pell cada vegada que em mires. 

Però, com que res no és perfecte, i tenim la immensa capacitat de perdre el temps en coses menys importants que estimar-se com si demà deixàrem d'existir, em dedique a fer llista, dels motius de la decisió que vaig prendre. 

Perquè odiar-te serà l'única manera que trobaré per oblidar-te.


"...Tu n'est pas c'est une critique, mais pas contre une personne, sinon contre une façon d'ètre. C'est une critique contre l'ambigüité, contre ceux qui ne font pas face a la vie, 

...ceux qui ne dèclarent pas leurs intentions...  

...ceux qui n'ont pas d'àme"

1 comentario:

pons007 dijo...

Una persona raonable ja fa sempre aquest llistat, encara que no sigui en full, sinó internament en el cap, però bé, un full de temps dura més temps si