Purgatori...

6 d'octubre de 2015

Ningú no és perfecte. Jo, per exemple.

M'agobia que m'abracen al llit, necessite ordre en casa, li pegue la volta a tot el que pugues dir, desconfie per naturalesa, m'agrada sentir que tinc el control, sempre espere alguna cosa de la gent, sóc excessivament puntual, quadriculada per a l'ordre en els meus informes i burocràcies diverses de la feina, el temps lliure em fa estar desficiosa, sóc de les que posa el "repeat" a una cançó fins avorrir-la, no deixe mai que acabe una cançó en la ràdio del cotxe, sóc incapaç d'establir-me una rutina per a fer esport, no dic mai que no sense pensar-ho abans, la qual cosa em fa dubtar de tot, no m'agraden els canvis, em costa digerir-los, m'incomoda el contacte físic amb la gent que no conec,  solc contenir-me emocionalment en públic, em costa deixar el passat enrere i em preocupa massa el futur .

Per altra banda, sóc de les qui deixa notes per la casa mentre dorms, qui t'espera a la tornada de la feina amb la teua cançó favorita per ballar al corredor, qui té la paciència suficient per contar cadascuna de les pigues de la teua esquena, qui es fica a la dutxa amb tu i et plena la cara de sabó, qui intenta fer-te pessigolles cada dia tot sabent que no en tens, qui es fica al cotxe per conduir sense cap destí marcat, qui es planta en ta casa a les 11 de la nit o a les 8 del matí per vore't les lleganyes, qui et toca el timbre fent algun ritme conegut, qui et compra sugus quan estàs agobiat, qui deixa tot el que s'estiga fent per anar al llit, qui et fa un pessic al cul quan sé que ningú no mira, qui et despentina quan t'acabes de pentinar i qui es riu quan et cremes la llengua al menjar alguna cosa amb impaciència.

No em cal explicar-te totes les coses bones i dolentes que tinc, perquè ben bé les coneixes. Només faré maleta, per instal·lar-me al purgatori en el qual has decidit ubicar-me. Jugaré amb els meus fantasmes i donaré cacaus al meu elefant. 

Això sí, no desfaré la maleta, perquè les estàncies al purgatori no són per sempre.

I el meu cas solen ser curtes.

No hay comentarios: