Casualitats...

14 de febrer de 2016

"...el sombrero pesa más que la cabeza..."

Les casulitats mouen el món. Sempre ho dic. I així em torne a vore davant la por del que són les casualitats. Bastava un clic. Tan fàcil i tan superflu com això.  I jo, que no necessite massa per deixar anar la ment, em trobe llegint i rellegint per no pensar. Perquè de vegades el meu cap va per davant meu.

Entre textos i contextos em perd entre les línies, llegint sense poder enterar-me, perquè mai ha sigut el que jo esperava, perquè mai ha sigut com jo volia, perquè sempre he eixit perdent, perquè deixar de creure sempre sempre ha sigut més fàcil. 

I així em veig, respirant una tranquil·litat que em sorprén, no sé si perquè la falta de fe és més gran que la realitat. O perquè la realitat és tan gran i òbvia que no pot ser imaginària.


"...el misterio dura más que la certeza..."

1 comentario:

pons007 dijo...

Encara que sigui el dia em sembla que no parles de Sant Valentí, oi?