10 anys de Bogeries..!

6 de juny de 2017

Hui, exactament hui, fa deu anys que naixia Bogeries Meues, amb un post anomenat, "Els canvis".

Començava aquest bloc contagiada pel meu amic Agustí, que m'anivama a escriure i donar eixida a la crisi exitencial post-etapa universitària. Dos posts després marxava a Tabarca i deixava en l'aire l'ecriptura durant tres mesos. Tornaré, vaig dir.

Moltes coses han passat en aquestos deu anys. He marxat, he viscut, he crescut, he patit, he plorat, he tornat. El suor de  les oposicions,  l'àvia, els fantasmes, el tren de vapor, el meu intèrpret, les sabatilles de puntera blanca, el meu elefant...

Anys per recordar...

Anys per oblidar...

Set-cents setanta-cinc escrits (775!) recullen  per a mi tota una vida, amb la il·lusió de poder plasmar els millors d'eixos escrits en un llibre en paper (i poder olorar les seues pàgines recén impreses).

No deixeu mai d'escriure, perquè pels vostres dits, de vegades, poden eixir més paraules que per la vostra boca.

Salut i bogeries! 



No hay comentarios: