Ser o no ser...

19 de Setembre de 2007

Les decicions són un invent poc grat. No se qui les va inventar, però es va quedar ben a gust.
En sí, la paraula "decisió" a mi ja em sona mal, potser perquè sé que després de prendre-la, sempre et quedes en la sensació de que has pres la incorrecta, i aleshores arriba la pregunta que tots ens hem fet alguna vegada: "I si hagués decidit el contrari?"

Quan hi ha varies opcions no és tan roïna, eixa sensació, perquè en número, són més les opcions que has rebutjat. Però quan les opcions són soles dues...Ufff...

A mi m'agradaria tenir tres vides:

La primera per viure-la tal qual, amb les decisions que he pres fins ara, i les que hauré de prendre.
La segona per decidir justament el contrari del que vaig decidir en la vida anterior.
I la tercera per quedarme en l'opció més acertada.

Lamentablement, això no és possible (exepte per als budistes, que creuen en la reencarnació, però clar, no te gràcia si no et reencarnes en tu mateix...Altre dia parlaré de les coses en les que m'agradaria reencarnar-me...).

Així que, ens hem de conformar en la vida que tenim i prendre les decisions que hem de prendre, la qual cosa suposa acceptar les consequències, i viure constantment en la duda del que hagués passat.

Bé, això, o no pensar en res, i acceptar el que fem com a un pas més que hem de donar...Pero ja em coneixeu, i jo sempre pensaré "I si hagués decidit el contari?"


2 comentarios:

NaNDo dijo...

Jo sempre aconselle que quan algú te dues opcions que les "pese" que mire les coses bones i les coses dolentes de cadascuna, i que trie la que més coses bones te, i si així encara hi han dubtes, en eixe cas que es trie una opció egísta, es a dir, la que més li convinga a un mateix, per que a la fi, es a qui li afectará directament.

Sobre això de pensar "que hagués passat si havera triat el contrari?" jo pense que el que està fet està fet i que per mal que ens hagen eixit les coses en el passat, gràcies a això hui som qui som i tenim el nostre present, tenim els amics que tenim, la vida que tenim, el treball o els estudis que tenim, ...

Sole dijo...

Quanta raó tens...Ahora soy tu pequeño saltamonteeees..