Estic farta

15 d'Octubre de 2007

Un dia et despertes i t'adones que estàs farta. Que passes d'estudiar, de planificar-te la vida. Simplement estàs farta. D'esperar a que arribe demà, perquè penses que "demà anirà millor", de pensar en estudiar, per acabant treballant. De pensar que has d'estalviar perquè necessites els diners per a açò o per a allò...

I si arriba el dia i suspens? I si després resulta que la feina que has de fer tota la vida no t'agrada? Per què no en lloc d'estalviar gastem tot el que tenim en una bona festa en la gent que estimes?

Jo estic farta. Potser demà el dia ixca més clar. Però també estic farta de pensar que demà tot anirà millor. Al final, tots els dies són demà, i el demà no arriba mai.

2 comentarios:

Jorge dijo...

Ese mañana mejor siempre llega. Lo que pasa es que nunca nos damos cuenta...

Anónimo dijo...

ooo jo ja penso q ets molt estrés per l vida D: donc millor no pensar
:)