Injustícies de la vida

28 de febrer de 2008





6 comentarios:

yorch dijo...

Yo quería llamarme Son Goku y nacer en Holanda, también por el chocolate pero no del mismo tipo...

Sole dijo...

Jaajja! Eh, cada uno tiene sus preferencias...

yasoymayor dijo...

Y yo llamarme Safo y nacer en la isla de Lesbos! (no te jeringa!!) jajajaja

Besos

Antoine dijo...

Sole!! Soc Antonio (Carrillo), me l'has furtat!!
Esta m'encanta!!

una besà

Marieta dijo...

Em recorda a Jacob (nebot de Pasqui) que es tot un expert en canviar de personalitat segons li convinga, uns dies es Spiderman, altres Superman, pero el que més li agrà: - Yo soc Santi!-

Yo vullc ser yo, pero en un poc més de sort. jeje

Saluts!

23x3_alcubo dijo...

A mi de xicoteta no m'agradava el meu nom: Jennyfer. Veia a les xiquetes de la meua classe i totes es dien: María, Ana, Alba, Esther, Laura... totes tenien noms comuns menys jo. Odiava el meu nom, un nom poc comú en aquells anys. Així que sempre li dia a ma mare que volia camviame el nom que volia que em possara Ana. Ma mare es cabretjava, clar era un poc violent que la teua filla es diguera que no li agradava el nom que li havies possat, així que em dia que en cumplir els 18 que el canviara. Ara, a punt de cumplir els 18, m'encanta el meu nom.