"El temps posa a cadascú al seu lloc..."

14 de maig de 2008

Segur que alguna vegada heu escoltat això de: "el temps posa a cadascú al seu lloc".

A mi sempre m'ha fet gràcia...(Crec que ja vaig comentar açò en altre post, però ho vaig deixar córrer). Deia que sempre m'ha fet gràcia, perquè no sé si el lloc al que estic és el que el temps m'ha disposat, i tampoc sé si a tot el món al qui vaig desitjar que aquesta frase feta posara a l'infern estan realment allí.

El que si he pogut descobrir és que el temps fa que tot allò pel que senties una impaciència irremediable, tranquilament passe...Sense pressa, sense agobios...Poc a poc...

En realitat, si ho pense, i sóc sincera, cada vegada que he utilitzat aquesta expressió era referida a alguna persona amb la qui l'amistat/amor/convivència/etc., no havia acabat massa bé, desitjant que el temps posara eixa persona en un lloc pitjor que el meu. No vaig a mentir...

Però arriba un punt en que entens que no sabràs mai si el lloc al qual el temps ha disposat a eixes persones serà millor o pitjor que el teu. I si és pitjor, no vindrà eixa persona a dir-te: tenies raó (la qual cosa suposaria una satisfacció enorme, però no passarà).

En definitiva, "el temps posa a cadascú al seu lloc", però hui per hui, ja faré prou si sé on em trobe jo mateixa, i on es trobe la resta de la gent...Ells sabran...