Prioritats i punts de vista...

30 de maig de 2008

Arriba un punt en la vida en que hi ha que escollir: carn o peix, platja o muntanya, banyador o bikini, dolç o salat...

Cadascú va marcant el camí, establint les seues prioritats, els seus punts de vista, les seues formes de pensar, d'actuar...

Ara bé, què passa quan una prioritat teua s'enfronta amb la prioritat d'altra persona? Què passa quan portar a terme les teues conviccions i plans de futur suposa que altra persona no puga dur a terme els seus? Conflicte, evidentment.

És quan arribem a la situació en que prefeririem que un jurat establira un veredicte, objectivament, sobre el que realment és més important: si la teua prioritat o la de l'altra persona. Perquè en aquest moment és on s'arriba a aquella famosa frase de: "mira-ho des del meu punt de vista". I l'altra persona contesta: "mira-ho tu des del meu". I així podriem estar tota la vida, sense arribar a un punt concret que donara una solució al problema.

L'atzar és capritxós, i fotut. Perquè ves a saber tu si no podria fer que cadascú caminara poc a poc, pel seu camí, sol o acompanyat, però sense aquestos entrebancs que al cap i a la fí només serveixen per anar-te'n calenta al llit (en el bon sentit de la paraula), perquè més desagradable que el conflicte en sí són les formes, que es perden, quan la discussió agafa un tò un poc negre.

Quan s'arriba al punt en que les formes es perden el millor es pegar mitja volta i ixir fugint, i demà serà altre dia, en el que potser les coses es vegen més clares, o potser no....I tornem a començar.

1 comentario:

bunburry dijo...

Les decisions marquen les nostres vides. Hi ha un munt de dites sobre el tema: "Només pots penedir-te del que no has fet" o "Facis el que facis la cagues" (aquesta és la meva favorita :P). Como que no sé què em depararà el futur un bon criteri per a prendre decisions és ser el més conseqüent possible amb les meves conviccions (si puc). L'altra cara de la moneda és quan triar un camí no m'és possible, així que arribats aquí... em foto i escric posts queixant-me'n i maleint moltes coses de les quals, precisament avui, voldria parlar. Però com que això no solucionarà res i em fa molt mal el cap perquè només he pogut domir cinc hores poso el punt i t'envio un beset, desitjant que prenguis una bona decisió.