24...

23 de juliol de 2008

Hui fa 24 anys, i en unes dos setmanes de retràs (això explicaria moltes coses), vaig decidir que ja estava cansada d'estar nadant dins la panxa de ma mare, i vaig dir: mundo allà voy!!
M'agrada el número 4 (i el 8). Algun dia escriuré un post sobre les coincidències que he tingut amb aquests dos números.

Bé, i què fare hui? Poca cosa, la veritat, perquè un dimecres...jeje. Però res, el dissabte ja està ahí, i supose que la festa està assegurada, encara que no se on, com, en qui, ni de quina manera...Això ja vindrà!

Supose que el dia que fas 24 anys esperes (al menys) un dinar especial. Però este matí he baixat a la cuina i he vist dins una olla al foc que hui toca dentilles. Visca la originalitat! Res, no em desanimaré...Potser el postre es una tarta de llepolies ben gran!

Nos vemos en los bares!

4 comentarios:

NaNDo dijo...

Felicitats Sole!!!!! Per cert, jo hui també he dinat dentilles, i ben bones que estàn, jeje. Per cert, si vols, aquesta nit a les 22:00 (més o menys) anirem a fer-nos un gelat al Nou Central, si vols arrima i t'estirem de les orelles.

bunburry dijo...

Per molts anys! Arribo una hora tard, però ja se sap la dita. Que ho celebris com deu ser.

Marieta dijo...

Jo m' he retrasat un día però mira, d'aquesta manera el dia 24 et felicite dels teus 24 anys!! jeje (alguna excusa tinc que posar ;-p), FELICITATS!.
Molts besitos!! Espere que tingueres de postre eixa tarta de gepolies, Ñammmm!!

Pasqui dijo...

Eiii!!

Feliç Aniversari!! Encara que siga amb uns dies de retràs!

Un abraç molt fort!!