La vida del substitut...

26 de novembre de 2008

Els substituts dels funcionaris no tenen identitat. Jo hui no em dic Sole, sinó "sustituta de Mayte". Per altra banda, dependre d'un SPE provoca, a banda de la teua poca identitat personal, que assitisques a tres escoles sense pertenéixer a cap. Això significa que ningú no coneix a Mayte, i encara menys a la seua substituta. Per suposat tampoc saben el teu horari, i sempre hi ha algú que et pregunta si vas de pràctiques.

9,00h del matí: primera escola.

Riiiing.

- Si?
- Sóc la logopeda. Vinc a substituir a Mayte
- Ah si, passa

(Ja dins)

- Com et diuen?
- Sole
- No sabia que Mayte estava de baixa, com ve tan poquet, doncs quan no ve tampoc ens adonem
- Si...

- Molt bé, Loli, doncs vaig a presentar-te a tot l'equip.
- ...

11,00h del matí: segona escola

- Riiiing...
- Si?
- Sóc la logopeda, vinc a substituir a Mayte?
- A qui?
- A Mayte, la logopeda que estava abans
- Ah si...la logopeda, passa

- Com et diuen?
- Sole
- Molt bé, Dori, doncs mira, jo és que ara no et puc atendre perquè tinc una classe. Vine el pròxim dia i t'explique tot
- Però, aleshores hui no atindré els xiquets?
- No, dóna igual...Per un dia...
- ....

14,45h: tercera escola

Riiiiing
- Si?
- Hola, sóc la logopeda, vinc a substituir a Mayte
- A Mayte....ah si! Mayte. Passa

-Mira, doncs hui atendràs a S. i a M.
- Però, puc veure els seus expedients i informes logopèdics abans
- És que no sé on estan. Però tu no et preocupes, Noe, que són fàcils de tractar!
- ....


Conclusió: substitució + tres escoles = tres noms diferents en un dia, i cap el meu.


2 comentarios:

kuxa dijo...

"No me llames Dolores llámame Lolaaa"

Helena dijo...

Enhorabona prostituta que ja has começat la vida laboral! Anar d'ací cap allà té les seues coses roïnes, Pepa, però té un encant aventurer que perds quan tens la plaça. Aprofíta'l!

Besets