Reconciliació...

21 de novembre de 2008

Hui li he demanat que em deixara tornar a ser la seua companya. Companya de vida, companya de viatges...Ella ha acceptat, tampoc tenia més remei. Aleshores hem passat el matí compartint, com feiem abans, un parell de pantalons, dos jerseis, l'abric, les espardenyes, la bossa d'asseo...

Li he dit que no estic segura de quant temps durarà tot açò, que les coses no estan clares, que tinc altres coses en la meua vida, i potser estiguem dos setmanes juntes, tal volta un mes. Res no és estàtic, res no es per a tota la vida.

Crec que les dos hem d'acceptar que no estem a soles, que tenim més gent al voltanlt. Ella m'haurà de compartir amb més persones, i jo l'hauré de compartir a ella amb l'asfalt i les vies del tren. Però, en qualsevol cas, ens estimem, ens necessitem, i aquesta nova etapa que hem començat ens servirà per recollir noves experiències...

Hui, la meua maleta i jo, tornem a estar juntes.

Pròxim destí: València (tornem al punt de partida).


5 comentarios:

kuxa dijo...

Valencia es preciosa...así que no me das pena jejej. Muxa muxa suerte en ese nuevo destino tuyo,espero q no te aficiones a viajar y nos abandonees :(
Has visto??ya puedo scribir!Pero me voy a mimir q me canso.. muak!

Anónimo dijo...

Heyyy!!! Vas a Valencia???!!!!
Pegam un toc i quedem noia!!!!
Besets perla!! QUILIS

El Penjoll dijo...

Premis Blocs de les Comarques Centrals del País Valencià-El Penjoll 2008:

http://elpenjoll.blogspot.com/2008/11/premis-blocs-de-les-comarques-centrals.html

Animeu-vos i participeu!

SOLE dijo...

Ei quilis! doncs està difícil perquè no tinc el teu mòvil! jaja! Si parles en flow que es done el meu correu o el meu telèfon, ok? (que no m'agrada intercanviar eixes dades per ací...)

Molts besets!

Be boop a lula dijo...

me ha encantado la redacción!!!, anda que no te lo vas a pasar bien en Valencia!!, recuerdas?? tio masclet, tio mascletttt PAAAAAAIM!!., un abrazo niñaaa!!!!!, ahora veo mas factible que nos veamos alli y eso que tu pueblo y el mio, estan al lado!!