Terceres oportunitats...?

19 de desembre de 2008

Tots hem donat alguna vegada una segona oportunitat, i a tots ens l'han donat. La veritat és que quan les situacions tornen a la vida i es té el dubte... Jo dic: per què no? A mi em va reconfortar aquella vegada que em vas deixar que t'estimara per segona vegada (i malgrat tot el passat).

Hui camine per segona vegada per aquests carrers. Creue la gasolinera de l'Avinguda del port, esgote l'últim bonobus, m'acomiade dels nens, respire aire contaminat, em faig pols l'oída amb la música a tot el que dona l'aparell... Els últims instants es difruten més si sabem que són els últims.

No crec en el destí, i sé que no estic a València per segona vegada perquè aquí m'ha d'ocorrer res que canvie la meua vida. Però si crec en les casualitats, que han fet que, tant gran com és el País Valencià, haja anat a caure a aquesta ciutat... A aquests carrers que tant he trepitjat, a aquest bar on he begut més d'una i més de dues copes, a aquesta plaça on un dia tu i jo jugàvem a volar el diavolo, a aquest bus en el que fa 5 anys (cinc ja!) feia viatges a una universitat que es queia i es cau a trossets...

Totes aquestes casualitats em fan pensar en les segones oportunitats, que fan que un mes sigui més aprofitat que tres anys, tal volta perquè, com he dit, sabem que les segones oportunitats no duren massa. Per això...estimemnos hui, ara mateix...

Però, i les terceres? Existeixen les terceres oportunitats? És tan xicotet el món per fer que caiguem en un mateix punt tres vegades? I si és possible...Ens quedaran racons nous que trobar en aquests carrers? Quedaran detalls que ens haurem perdut les dues vegades anteriors...?

Jo espere que si...

5 comentarios:

kuxa dijo...

oooh...huelo a nostalgia..nostalgia de despedida. Tranquila, lo bueno de las ciudades es que nunca te dan la espalda, que puedes volver siempre que quieras.Aunque seas otra.. ellas siempre te reconocen.
Y sí, sí existen las terceras oportunidades...
Y sí, siempre quedan lugares y detalles por descubrir.
BSITOOSS
TE VEO EN NADAA!!

Andreu!.. dijo...

eii acabe de descobrir este blog.. mm interessants posts.

De vegades donem o ens donen enèsimes oportunitats sabent d'avantmà que no serà l'última. Espècie humana...

SOLE dijo...

kuxa tienes razón...siempre quedan lugares por descubrir, sólo hace falta tener ocasión para hacerlo! jeje..

andreu benvingut!

Camaleona dijo...

Existir, existen, pero no valen para nada. Cuanta tontería.

SOLE dijo...

O tal volta és que no les sabem aprofitar...no?

Si et pareixen tonteries les coses que escric, doncs simplement, no les llegeixis! És fàcil!

Salut!